Living on the edge



Vi har ju haft väldiga problem att gå ut med vagnen ett tag då Elias tyckt det vart pest. Har bara vart ute när jag har haft sällskap men idag vågade jag mig ut själv och det gick finnemang. Skönt, för jag älskar att vara ute och gå och innan var vi allid ute minst en timme per dag. Nu tog vi en promenad på 40 min och jag hade en go och glad unge i vagnen hela tiden!

Det hjälper förresten att skriva om när det går dåligt med maten. I eftermiddags åt Elias iaf 1 msk biffpure och 1 msk jordgubbspure. Alltid något :)


Kommentarer
emma

Heja heja!

2013-01-16 @ 21:06:45
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se
Annie

så skönt! Framsteg då ju :) ammar du bara annars då eller?

2013-01-17 @ 10:55:38
URL: http://barnochbiskvier.wordpress.com
morfar

Vad skönt att se honom ute i snön Härligt! frisk luft ger aptit på mat också... : )

2013-01-17 @ 12:53:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaelias.blogg.se

En blogg om vår fina lilla Elias som kom till världen 26 juni 2012.

RSS 2.0