Vad snabbt det går!

En liten uppdatering är på sin plats. Jag har varit i Stockholm på jobb och grabbarna har varit hemma själva.

På bara en vecka har den här herren lärt sig att gå varv efter varv runt bordet, att ställa sig upp mot allt möjligt osv osv... Han är så lätt att ha att göra med, även om han har en rätt stark vilja ;) Igår började han gråta när jag gick till jobbet och hade ropat mammaaaa ett tag. Idag kramade han mig runt benen i ett försök till hejdå och sa mamma då med :) Mysigt när man kommer hem och får en riktig bautakram när han kommer farandes till en direkt i hallen.

Äpple är gott om man får äta det helt!





Kommentarer
Linnea

Vilken kille! Jag saknar mina favoriter!

2013-05-14 @ 21:34:39
morfar

Oj vad det händer mycket! När kan han säga morfar tror Du?

2013-05-14 @ 22:36:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaelias.blogg.se

En blogg om vår fina lilla Elias som kom till världen 26 juni 2012.

RSS 2.0