Sportlovsvecka

Här är det sportlovsvecka och vi mötte massa pulkaåkandes barn på vår promenad idag.

Helgen har varit fin. I fredags var hela lilla familjen + min syster på besök hos farmor och farfar. Det var väldigt trevligt och vi fick god middag och god paj till efterrätt. I lördags var jag på tjejmiddag på kvällen och Elias hade en riktig grabbkväll med Jens. I söndags var vi hos våra vänner på fika, det bjöds på semlor :) Elias skötte sig exemplariskt!

Den här veckan bjuder på en del besök, alla hjärtans dag och så börjar jag min nya tjänst på jobbet!


Kommentarer
morfar

Grattis till nya jobbet!
PS: gammelfarmor och gammelfarfar tyckte också att det var ett mycket trevligt besök!!!!

2013-02-11 @ 17:28:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaelias.blogg.se

En blogg om vår fina lilla Elias som kom till världen 26 juni 2012.

RSS 2.0