Snart är vi på g igen!

Elias är på bättringsvägen, det "kommer upp" mer när han hostar och snorar nu så antar att det är på väg att rensas ut. Vi kör på med koksalt samt att försöka ha hans huvud högt så ofta det går under dagen. Han är i alla fall nästan glad hela tiden så det känns bra :) Inget skrikande och sådär, men lite kramigare ibland :)
 
Jag själv blev så dålig natten mellan fredag och lördag, över 40 graders feber och frossa, sådär skojigt att amma en liten sjukling mitt i natten då ;) Men fick sova lite på förmiddagen då Jens tog Elias så det var skönt. Sedan fick mamma och syrran komma och hålla sällskap medan Jens var iväg och dömde fotboll. Blev i alla fall bättre framåt kvällen, en snabbt sjukdomsförlopp det där. 
 
Idag mår jag nästan helt bra igen, känner mig piggare så det känns riktigt bra, snart är vi på g igen! Har ju vart inne hela helgen så ser fram emot att komma ut på en promenix idag.
 
Lite bilder från igår:
 
Obligatorisk förmiddagspowernap i soffan!
 

Sådär ja, vaken och redo att hjälpa mamma med städningen. (Nåja, hänga i babysittern under tiden)
 

Gympar på pappas mage, starka killen!


Kommentarer
morfar

Underbart - jag ser att han är på gång den lille krabaten! Batman forever! : )

2012-09-10 @ 10:36:21
Annie

Vad fin han är! Vore kul att träffa er snart igen och leka lite :) träffa eran going när han e vaken också hehe! Krya på er det sista nu!

2012-09-10 @ 16:27:44
URL: http://gladastunder.wordpress.com
Emma

Tack! :)

2012-09-10 @ 19:31:27
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se
Frida - mamma till Filippa

åh vad skönt att ni är piggare! Åh så fin frisyr Elias har :-)

2012-09-11 @ 15:13:12
URL: http://fridafabulous.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaelias.blogg.se

En blogg om vår fina lilla Elias som kom till världen 26 juni 2012.

RSS 2.0