Ny kompis!

Lilleman har skaffat sig en ny bästa kompis, nämligen det här snutte-lejonet han fick av moster när han föddes. Han ligger och tar på snutten hela tiden, känner sig fram med händerna och biter lejonet i ansiktet. Lejonet får hädanefter följa med överallt så Elias kan gosa med sin lejonkompis när han vill :) 
 
Halva vardagsveckan har redan passerat, fort har det gått!
 
I måndags gjorde jag och Elias massa viktiga ärenden när det gäller lägenhetsbyte, saker som behöver fixas i vår nuvarande lägenhet och så gick vi bort till Ica Maxi där vi mötte upp Jens och veckohandlade. Igår var Jens ledig och vi planerade det sista inför dopet med mat osv, var borta hos lillemans ena gammelfarmor, packade ner sommarkläder/skor i källaren, var förbi mitt jobb och fick besök av lillemans farmor. Jag passade även på att ta en powerwalk själv i skogen, lyssnandes till Filip & Fredriks podcast. Så bra är dem, lyssna om ni inte redan gjort det!
 
Idag har vi vart på Kungsmässan och handlat jag och Elias. Elias fick nya skor, napp och nappflaska. Sedan köpte jag en bok att ha på dopet som jag hoppas alla gäster kommer vilja skriva en hälsning i! Kul att ha i framtiden :)
 


Kommentarer
morfar

Underbart! har det fixat sig med lägenhet??? : )
kramar!!!! i massor!! Pa

2012-09-19 @ 21:23:40
Frida - mamma till Filippa

Grattis igen till lägenheten!

2012-09-20 @ 22:44:24
URL: http://fridafabulous.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaelias.blogg.se

En blogg om vår fina lilla Elias som kom till världen 26 juni 2012.

RSS 2.0