Min tokunge!

Min älskade, fina tokunge. Med mössan på sniskan ser han ut som en halvgalen påve, eller nåt. Världens sötaste och finaste lille plutt. 
 
Idag har vi varit iväg hemma hos en kompis och hennes 2-årige son. Han vart lite fundersam till alla ljud som lille Kevin (min väns son) höll på med när han sprang runt och lekte, men annars gick det finnemang. Kul att träffa min vän med, få en uppdatering kring jobbet (vi jobbar tillsammans) och höra om allt annat som händer. 
 
Sedan knatade vi hemåt och Elias han umgås en sväng med sin pappa innan han (pappsen alltså, inte Elias) for vidare för domarjobb i Halmstad. Elias farmor har varit här under kvällen och myst och så har det varit några här och tittat på vår lägenhet, vi ska ju nämligen flytta. Ännu vet vi inte vart, men här ska vi inte bo kvar så länge till i alla fall. Åh, vad vi ser fram emot när vi får en ny lägenhet!


Kommentarer
Laura

Han ser lite ut som "Jaha, och vadå ska JAG bry mig?" :P

2012-09-13 @ 07:37:16
URL: http://mywaytoahealthylife.blogg.se/
morfar

Underbare Elias och fin bild! och härligt att höra om lägenhetsplanerna... hoppas nu att det löser sig snart!

2012-09-13 @ 08:32:57
aliengirl- artist & actor

Hahaha, håller med dig angående mössan! :D
Men han ser söt ut när han har sin mössa på sniskan sådär. ;)

2012-09-13 @ 10:01:30
URL: http://aliengirllouise.blogg.se
erika

Åh vilken sötnos! Hoppas ni hittar något bra ni kan flytta till!

2012-09-13 @ 12:41:51
URL: http://www.erikasofies.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaelias.blogg.se

En blogg om vår fina lilla Elias som kom till världen 26 juni 2012.

RSS 2.0