Världens finaste familj

Vår underbara lilla familj
 

Onsdag, halva veckan har gått och dra på trissor, det är snart helg - igen. Igår var Jens ledig som vanligt så jag passade på att åka och gymma på morgonen. Sedan åkte vår lilla familj till IKEA och Chilli, kollade på nya möbler/prylar och handlade lite ramar. Lax, lördagens vitvinssås och klyftpotatis till middag, fotboll på tv och en bebis som i vanlig ordning tuppade av tidigt. 
 
Idag har jag och Elias varit på biblioteket. Han var så fascinerad av bibliotekarien när hon läste ur böckerna. Han satt helt stilla i mitt knä och tittade med ögon stora som tefat och pratade lite då och då. När vi kom hem läste jag halva Rödluvan för honom och han satt på samma sätt och tittade med stora ögon och rörde vid bladen på boken. På biblioteket gillade han att titta på alla böcker som stod i hyllorna och de hade en jättemysig hörna för barnen att leka och pyssla vid. Dit ska vi gå igen, ja, redan i morgon faktiskt för då ska vi på babyrytmik!
 


Kommentarer
morfar

far och morfar är stolt och glad över sina "telningar i den "lilla familjen" !!! : )

2012-10-24 @ 17:30:46
Annkatrin

Sicket ljuuuvligt kort....ni e för goa alla tre....kul att Elias uppskattade biblioteket, det gillar jag, det kommer att bli mycket läsande framöver med honom!!! kram till Er alla tre.

2012-10-24 @ 21:28:54
Emma

Har gjort fotoböcker på Lionels första år, 1-3 mån, 4-6 och nu 7-12 mån! :) kul men tar tid!

trevlig helg!
kram!

2012-10-26 @ 09:18:54
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaelias.blogg.se

En blogg om vår fina lilla Elias som kom till världen 26 juni 2012.

RSS 2.0