Plötsligt händer det!

 
Plötsligt händer det! Fick för mig att lägga Elias så han kunde se tv:n för att träna nacken (han älskar ju tv:n, ooops!). Han höll upp nacken som aldrig förr, så skoj att se. Helt plötsligt börjar han böka och stöka och vill inte vara på mage längre och vips, så rullade han runt till rygg. Sedär ja, 14 veckor gammal, äntligen :) 
 
I övrigt har vi haft en härlig dag, jag och lilleman. Som vanligt sover han i hundra år på morgonen, så fick äta frukost och kolla på tv i lugn och ro. Vi busade och lekte massa i sängen, Elias älskar att vara i bara blöjan och skoja. Han har hittat sina fötter och det var han mycket road av i morse.
 
 
Vi gick ut på promenad och hamnade på pappa Jens jobb, Elias blev glad av att träffa pappa och jag passade på att handla lite snacks inför helgen. I kväll ska nämligen Elias och Jens ha en riktig grabbkväll då jag är borta på tjejmiddag. Vi gick en sväng i affärer också när vi ändå var ute på vift innan vi landade hemma igen för fortsatt bus och mys. 
 
Nu sover lilleman en sväng och jag ska passa på att diska, tjooohej!


Kommentarer
morfar

Fantastiskt att följa hans utveckling här bloggen!!!

2012-10-05 @ 15:38:43
Emma

Härligt Elias!! :)

Grattis till löneökningen!

2012-10-06 @ 20:37:25
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaelias.blogg.se

En blogg om vår fina lilla Elias som kom till världen 26 juni 2012.

RSS 2.0