Freeeeedag!

Playdate med bästa polarn!
 

Det är fredag, underbara fredag! Det betyder helg och Jens är ledig i helgen.Tjohooo ropar jag och Elias och dansar glädjedans i lägenheten (nåja, nåt sånt i alla fall, glada är vi!)
 
Började med att få världens härligaste nattsömn. Lilleman brukar ju vakna vid 4-5 för en slurp mat men icke i natt, han sov från 20-07.30. Gööööött som vi säger här på Västkusten! Han har gjort så några gånger nu, verkar inte som han behöver äta på natten mer vilket är så skönt. Å andra sidan ska jag inte klaga, vi har aldrig vart uppe med honom på natten utan han har alltid sovit men vaknat en, i början två, gång/gånger per natt för mat och blöjbyte och sen somnat om direkt. 
 
Hur som helst. Vi myste i sängen 40 min och sen somnade han om 50 min till så jag åt frukost och drack kaffe i lugn och ro. Bra start på dagen! Sedan har vi vart ute i det regniga västkustvädret på promenad och sedan blev det lekstund med Elias bästa polare :) En bra dag helt enkelt!
 
Ha en bra fredag allihopa!
 


Kommentarer
Annie

Fantastiskt när de sover! :) vi får styra upp pysseldate då!! Smsa när ni kan?? :D vi har massa färger o block o canvases :)

2012-10-21 @ 08:08:48
URL: http://gladastunder.wordpress.com
Anna

Fin blogg! Besök gärna min:)

2012-10-21 @ 12:20:17
URL: http://nitar.blogg.se
Emma

det va fina ord, tack!

hoppas ni haft en bra start på veckan!
kram

2012-10-22 @ 15:34:59
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaelias.blogg.se

En blogg om vår fina lilla Elias som kom till världen 26 juni 2012.

RSS 2.0