Andras leksaker är roligare... :)

Just nu sitter jag på golvet bredvid ett tomt babygym. Både Elias och pappa Jens ligger och sover i varsin säng, ha ha... Ska snart börja med dagens middag men tänkte först passa på att skriva en liten rad här. 
 
Vi hann med alla firanden vi skulle i helgen. Elias var jätteduktig på Annies 25-årsmottagning och vi kunde äta både smörgåstårta och efterrätt utan några konstigheter. Sedan for jag vidare på en annan väns 25-årsfest och Elias och Jens hade grabbkväll. Det hade gått superbra, en mycket glad kille hade somnat in och låtit pappa spela FIFA ett tag innan det blev sängdags även för honom. Jag kom hem vid halv ett och då sov såklart båda mina killar gott!
 
Igår var det Fars Dag och Elias hade ordnat present till pappsen medan jag fixade frukost på sängen. Vi tog en långpromenad tillsammans, inte ofta det händer, och sedan passade jag på att städa lägenheten. Åkte till min pappa och firade honom med, fick god cheesecake som syrran hade bakat.
 
Var hemma vid halv fyra och då kom Elias farmor förbi och sa hej. På kvällen kom Johan & Malin, blev middag och Solsidan som varje söndag!
 
Idag har vi vart ute och gott med Linda och Sam. Sedan var vi hemma hos dem och lekte, Elias tyckte det var väldigt skoj att leka i ett annat babygym. Nya leksaker är skojigt och Sam hade en bok som prasslade jättemycket som var väldigt intressant. Därefter promenerade vi bort till Ica Maxi och veckohandlade, kom hem vid fyra och nu sitter jag alltså här... På golvet.
 
Nej. Dags att börja med maten.
 
Elias leker i sitt eget gym, det är såklart skoj det med, även om Sams gym var vääääldigt roligt ;) 


Kommentarer
morfar

Det var roligt att ni kom förbi igår och hälsade på! TACK!
Alltid lika trevligt och framför allt får man ju träffa den "lille goingen"!

2012-11-12 @ 18:38:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaelias.blogg.se

En blogg om vår fina lilla Elias som kom till världen 26 juni 2012.

RSS 2.0