Strandhäng

Vi har passat på att vara ute mycket med Elias när vädret tillåtit, promenader, lunch och fika på uteserveringar och i söndags var vi en tur till havet. Barnmorskan säger att det bara är bra att vara ute i friska luften, det tycker även jag som mamma vill jag lova! 
 
Strandhäng med bebis gick över förväntanoch vi var där i 3-4 timmar. Vi åkte till Smarholmen och hittade en hyfsat avskild gräsplätt vid havet. Elias låg tyst i vagnen och tittade sig runt omkring i princip hela tiden bortsett från en liten matpaus. Vi vuxna ägnade oss åt att bada (inte jag dock, tyvärr!) och sedan grillade vi korv. En jättebra dag!
 


Kommentarer
Emma

Oj bra fråga! :) han va himla stark tidigt.. låg på magen och tränade korta stunder när han va liten.

2012-07-12 @ 18:23:52
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se
Fröken M

Åh va härligt !! Jag hoppas solen snart kommer tillbaka över karlstad. Jag vill ha tillbaka sommaren som knappt hann börja :)

2012-07-15 @ 17:48:45
URL: http://frokenmela.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaelias.blogg.se

En blogg om vår fina lilla Elias som kom till världen 26 juni 2012.

RSS 2.0