Nu är det jul...

...här i vårt hus (nåja, lägenhet!).

Full rulle senaste dagarna. Nu är alla klappar inköpta och just nu sitter jag och skriver rim. Granen är klädd och pyntet framme. Julmaten är köpt och igår stekte jag 1,5 kg köttbullar. I helgen blir det sillinläggning, skinkan ska griljeras, det ska julstädas, janssons ska lagas... Ja, en går ju inte sysslolös iaf. Elias är inte jättesammarbetsvillig så får passa på att greja när han sover - typ nu.



Så här trött blev Elias efter julhandling på Maxi!


Kommentarer
Regina

Sådär trött kände jag mig också efter att ha varit på maxi och trängts med alla andra idag =P

2012-12-22 @ 15:43:54
URL: http://reggs.blogg.se
Emma

Hon kom 3 dagar före bf..de vet inte varför hon va så liten!

God jul!

2012-12-23 @ 21:51:42
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaelias.blogg.se

En blogg om vår fina lilla Elias som kom till världen 26 juni 2012.

RSS 2.0