Lucia




Så här glad var Elias efter att ha badat, tagit en powernap och fått på sig pyjamasen. Fullt ös i gymmet, vände och vred sig åt alla håll pch kanter. Nu ligger han och sover bredvid mig i soffan, vi inväntar Jens som slutar jobba sju.

I övrigt har vi lekt och lekt här hemma idag. Lilleman är inte påverkad av vaccinet längre, än dock lite känsligare än vanligt men inga supersura miner i alla fall. Jag håller på med 'projekt walk in closet'. Spacklade häromdan och hade tänkt måla igår kväll men det tyckte inte Elias. Idag har jag däremot fått målat listerna, hörnen, galgstången och en vägg. Det går med andra ord framåt, sakta men säkert... :)


Kommentarer
morfar

Vad fin han är! idag dvs fredag kommer jag och hälsar på!
Hoppas att jag slipper sura miner från Elias ..... : )

2012-12-14 @ 08:03:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaelias.blogg.se

En blogg om vår fina lilla Elias som kom till världen 26 juni 2012.

RSS 2.0