Hos mormor och morfar!

Idag har vi varit hos Elias mormor, morfar och moster där vi blev bjudna på mycket god mat. Elias fick stå i centrum som vanligt och bjöd på flera härliga leenden och flin. Han är så söt vår lilla skatt!
 
I övrigt har den här veckan bjudit på många besök, både släkt och vänner. Något annat veckan har bjudit på är SOL så vi har spenderat mycket tid ute. 
 
Jag tog inga bilder idag när vi var hos mina föräldrar men här kommer lite bilder på Elias och hans mormor från förra veckan.
 
- Meeen mormor, tar du min napp?
 
- Hahahaha du tog min napp men lika glad är jag för det!
 
- Hörrö duru, det är min napp! Om du inte ger tillbaka den får du en smocka!
 
- Asså seriöst... Nu räknar jag till tre, annars får du dig en rak höger!


Kommentarer
Karin O

Sötis:))

2012-08-19 @ 12:04:47
URL: http://kakansemlanoliven.se/
elin

Vilken fin body han har!

2012-08-22 @ 09:19:07
URL: http://owlandthecity.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillaelias.blogg.se

En blogg om vår fina lilla Elias som kom till världen 26 juni 2012.

RSS 2.0